چگونه لاغر شویم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1393
بازدید : 4370
نویسنده : احمدمولا

چگونه لاغر شویم

چگونه لاغر شویم, چگونه لاغرشویم, لاغز شدن, لاغری, رژیم غذایی, رژیم چاقی, ورزش مناسب, راههای لاغر شدن, بدن خوش فرم, چربیهای اضافی, تغذیه, لاغری, روشهای لاغر کردن, برنامه رژیم غذایی

رژیم درمانی

 

چگونه لاغر شویم

چگونه لاغر شویم

چگونه لاغر شویم-این مطلب که مینویسم برای افرادی است که از چربیهای اضافی رنج می برند ومیخواهند بدنی مناسب و خوش فرم داشته باشند .البته خواندن این مطلب رو به همه توصیه میکنم .شاید هر ماه مطالب بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای کم کردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی که مهم است،داشتن یک برنامه مناسب تغذیه ورزش توام با یکدیگر می باشد که به شما امکان رسیدن به نتایج مفید در سلامتی و نیز داشتن عضلات ساخته شده و کارامد را می دهد.

رژیم درمانی

در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذکور با خبر سازیم. با رعایت نکته به نکته موارد آن زودتر از آنچه فکر می کنید، بدنی سالم و ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش کردید، نگران نباشید. تنها کار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذکور در این روش که در اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتکار نشان دهید.

مطمئن باشید فردا نیز می توانید کوتاهی امروز را در مورد یک یادو نکته از موارد روش مذکور را تلافی بکنید. برنامه طرح شده شامل یک برنامه ریزی مشخص ۲۴ ساعته مربوط به روش آب کردن چربی و داشتن سلامت می باشد.

رژیم درمانی

۷ صبح : پس از یک خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید. صبح خود را با نوشیدن ۱۲ اونس (هر ۸ اونس یک لیوان) آب آغاز کنید.

نوشیدن آب در طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می کند. مصرف H2O  نیز موجب افزایش تمرکز شما در فکر کردن و بهبود و روش عملکرد شما می شود. بنابراین زود

بلند شده و آب فراوان بنوشید.

 

7:15 صبح:برای مدت ۳۰ دقیقه یک ورزش مناسب بدنسازی را انجام دهید. این انتخاب می تواند مربوط به یک وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد. یک تحقیق در سوئیس نشان داده است که چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می کنید تا اینکه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید. یک ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن شما را برای تمام روز قوی نگه دارد.

رژیم درمانی

۸ صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبک، کربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف کنید. برای مثال املتی شامل ۳ سفیده تخم مرغ و یک زرده، یک لیوان کوچک آب پرتقال و یک کاسه کشمش با سوپ جو (Oatmeal).

تحقیقات به وضوح نشان داده اند کسانی که یک صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می کنند، از دیدگاه علمی چربی کمتری در بدن خود پرورش می دهند. نیز مشخص شده است که مواد خوراکی قندی یا شکر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانمارکی، تنها موجب بروز احساس خستگی و کسالت در شما در طول روز خواهند شد. مصرف دوز مناسبی از پروتئین موجب خواهد شد که قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد.

از مولتی ویتامین که شامل آنتی اکسیدان هایی مانند: ویتامین C،ویتامین E و سلنیوم است،در مواردی که تحت رژیم هستید، می توانید استفاده کنید.

اگر مایل باشید، می توانید از یک فنجان قهوه از صافی رد شده بدون شیر چربی دار استفاده کنید. ولی از یک دستگاه سازنده کاپوچینو یا پرس های مخصوص آن که فرانسوی هستند، استفاده نکنید، چرا که موجب خواهند شد، ترکیبات روغن غنی از کلسترول از آن تراوش کرده و وارد بدن شما شوند، بهتر از آن مصرف یک فنجان چای سبز است. تحقیقات سوئیسی نشان داده است که چای سبز دارای ترکیبات کافئین و مواد شیمیایی به نام Catechin- Polyphenols (پلی فنل های کائچین) موجب یک تقویت سبک در متابولیسم بدن می شوند. در نتیجه، بدن شما کالری بیشتر و درصد بیشتری از چربی ها را می سوزاند. از طرف دیگر این مواد شیمیایی دارای ترکیبات آنتی اکسیدان قوی هستند که باعث به حداقل رسیدن مقدار رادیکال های آزاد صدمه زننده ای می شوند که در اثر تمرینات ورزشی حاصل می شوند. از طرف دیگر، ترکیبات کافئین چای سبز بسیار کمتر از همان مقدار قهوه می باشند . در هر صورت چه همراه با قهوه و چه همراه با چای، نوشیدن یک لیوان دیگر آب را فراموش نکنید.

رژیم درمانی

۱۰ صبح: زمان استراحت و نوشیدن قهوه. مخصوصاً اگر شغل شما پشت میز نشینی است، در اطراف قدم زده و حرکات کششی انجام دهید. یکذ سیب به همراه کمی کره پسته شام یا بادام کاملاً طبیعی بخورید و تا به عنوان یک خوراک کم کالری و مقوی به همراه مصرف سایر مواد فیبری و پروتئین دار بدن شما را تقویت کند. این وعده سبک و کم کالری موجب خواهد شد تا زمان ناهار سطح انرژی و قند خون بدن شما درصد نرمال باقی بماند. نیز عمل متابولیسم را از کند وآهسته شدن محافظت می کند که موجب کم شدن مستمر چربی خواهد شد. فنجان دیگری چای سبز ترکیبات کافئین سلامت کننده بدن را تقویت می کند.

رژیم درمانی

۱۲:۳۰بعد از ظهر: برای غذا خوردن اقدام کنید. غذای خود را با یک سوپ سبک (بدون خامه یا چربی زیاد) آغاز کنید که یک ماده غذایی پرحجم بوده موجب خواهد شد، اکثر افراد احساس کامل خوردن و تکمیل بودن بکنند.

در مطالعه ای که در دانشگاه Penn state انجام شد، نشان داده شد که افرادی که غذای خود را با سوپ برنج و مرغ آغاز می کنند ۱۰۰ کالری کمتری از  آنهایی که سایر پیش غذاها را مصرف می کنند، دریافت می کنند.

یک وعده ناهاری مناسب و عالی می تواند سوپ به همراه مرغ، لوبیا، سبزیجات و پنیر کم چربی باشد. لوبیا یک منبع غذایی کاهش دهنده تقریبی وزن می باشد. آنها از جذب چربی جلوگیری کرده، کلسترول خون را کاهش داده و احساس سیر شدن و کامل بودن غذا را بوجود می آورند. همچنین شامل آنتی اکسیدان ها انواع ویتامین B و مواد معدنی می باشند. جداْ از مصرف چیپس های سرخ شده مضر که معمولاً کنار غذا و همراه با آن مصرف می کنند، پرهیز کنید.

رژیم درمانی

۳ بعداز ظهر: طبیعی است که ممکن است در هنگام بعد از ظهر کاهش سطوح انرژی در بدن پدید آید. ولی باید دانست که مصرف یک وعده نشاسته دار، آن را بدتر خواهد کرد.

به جای آن می توان از یک اونس دانه های روغنی (گردو و فندوق بادام و..) بدون نمک استفاده کرد این دانه ها سرشار از پروتئین هستند و نیز چربی سالم را دارا هستند.

نیز به شما کمک می کنند، بدون احساس خواب آلودگی کار را دنبال کنید. مطالعه انجام شده در دانشگاه Purdue نشان داد که خوردن دانه های روغنی مخصوصاً بادام زمینی به مردم کمک می کند تا احساس سیری را همراه داشته باشند و بهد علاوه ماهیچه های عضلانی بهتری نسبت به دیگران کسب کنید.

رژیم درمانی

۵:۲۵ بعداز ظهر: تنفس عمیق کرده و با نوشیدن یک نوشیدنی ورزش غنی از نظر ترکیبات هیدرات کربن بدن خود را تقویت کنید.

پس از کار، به یک باشگاه ورزشی برای انجام یک جلسه Weighlifting مراجعه کنید.

این ورزش موجب مصرف کالری ها،افزایش متابولیسم بدن و کمک به ماهیچه ها در جذب کالری های اضافی برای هر چه حجیم تر شدن و قوی تر شدن می شود. تنها ۳۰ تا ۴۰ دقیقه

ورزش مذکور برای ۳ بار در هفته در ابتدا برای شما کفایت می کند تا بدنتان به شکل مناسب و مطلوب شما در آید و چنانچه ورزش نمی کنید و مراجعه به باشگاه ندارید، تنها همان ورزش منظم مربوط به کم کردن وزن خود را پیگیری کنید.

تا البته نه به اندازه ورزش باشگاهی ولی به حد نیاز شما موجب تحریک متابولیسم بدنتان شده و به رشد ماهیچه ها و عضلات کمک کند حجم فراوان و مناسبی آب بنوشید. نیز بعد از گذشت نیم ساعت از ورزش خود، یک وعده سرشار از پروتئین و هیدرات کربن مصرف کنید تا انرژی لازم راتامین کند. این کار کمکی برای بدن شما در مصرف مواد غذایی مورد نیاز و جذب ماکزیمم آنها می باشد که موجب می شود بتوانید در کنار ورزش و سلامت، عضلات خوبی را نیز پرورش دهید.

رژیم درمانی

۷:۳۰ عصر: برای شام، ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم ماهی سرخ شده، یک غذای سرشار از مواد پروتئینی با کیفیت بالا و اسیدهای چرب را به کار ببرید که به قلب شما و جلوگیری از التهابات و انسداد در رگ ها کمک فراوانی می کند. وعده مناسب و حجیمی از سبزیجات را در کنار سالاد با ترکیبات کم چرب و شامل کلم بروکلی، و نصف سیب زمینی شیرین و سایر ترکیبات مصرف کنید، تا به این وسیله فیبرهای مورد نیاز بدنتان را از طریق سبزیجات جذب کنید. نان و Pasta مصرف کنید همچنین، تا زمانی که حس سیری کامل نداشتید، از غذا دست بکشید.بعنی به محض احساس کامل شدن فراموش کنید که مادرتان در مورد پاک کردن بشقاب غذا چه چیزهایی گفته است.

رژیم درمانی

۱۰  شب: اگر از جمله کسانی هستید که قبل از خواب دوست دارند چیزی بخورند، یک فنجان شیر بدون چربی یا ماست کم شکر مصرف کنید. حقه «شیرگرم» برای خواباندن بسیاری از مردم، کارایی دارد. چرا که پروتئین و کلسیم هر دو طبق تحقیقات به عنوان عامل «خواب آور» شناخته شده اند. تحقیقات مواد غذایی در دانشگاه Tennesses نشان داد که مردانی که مواد غذایی سرشار از کلسیم مصرف می کنند. بسیار کمتر از مردان دیگر در معرض چاق شدن مفرط قرار دارند. چرا که مواد معدنی موجب کم شدن مقدار سطوح هورمون های کاهش دهنده شکست چربی می شوند. پس چربی ها راحت تر در فقدان هورمون ها شکسته شده و چاقی کمتر ایجاد خواهد شد.

رژیم درمانی

۱۰:۳۰ شب: برای داشتن یک خواب خوب دیگر به رختخواب بروید.

چرا که سیستم endorcine هورمون های تنظیم کننده چربی را در طول خواب تولید کرده و موجب رشد بیشتر عضلات و تحت کنترل داشتن وزن بدن می شود. راحت و آسوده بخوابید تا در مورد سلامت هر چه بیشتر، عضلات قوی تر و بدن زیباتر خواب ببینید و از آن لذت ببرید.

منبع:iran-forum.ir

رژیم درمانی




:: موضوعات مرتبط: رژیم درمانی , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س ,  ‎روزگار ‎نقشه سایت ‎ارتباط با ما محصولات سایت روزگار روزگار روزگار چگونه لاغر شویم تیر ۶م, ۱۳۹۳ رژیم درمانی بدن خوش فرم, برنامه رژیم غذایی, تغذیه, راههای لاغر شدن, روشهای لاغر کردن, رژیم غذایی, رژیم چاقی, لاغری, لاغز شدن, ورزش مناسب, چربیهای اضافی, چگونه لاغر شویم, چگونه لاغرشویم چگونه لاغر شویم چگونه لاغر شویم, چگونه لاغرشویم, لاغز شدن, لاغری, رژیم غذایی, رژیم چاقی, ورزش مناسب, راههای لاغر شدن, بدن خوش فرم, چربیهای اضافی, تغذیه, لاغری, روشهای لاغر کردن, برنامه رژیم غذایی رژیم درمانی چگونه لاغر شویم چگونه لاغر شویم چگونه لاغر شویم-این مطلب که مینویسم برای افرادی است که از چربیهای اضافی رنج می برند ومیخواهند بدنی مناسب و خوش فرم داشته باشند , البته خواندن این مطلب رو به همه توصیه میکنم , شاید هر ماه مطالب بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای کم کردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و سایر منابع مربوط بخوانید , ولی چیزی که مهم است،داشتن یک برنامه مناسب تغذیه ورزش توام با یکدیگر می باشد که به شما امکان رسیدن به نتایج مفید در سلامتی و نیز داشتن عضلات ساخته شده و کارامد را می دهد , رژیم درمانی در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذکور با خبر سازیم , با رعایت نکته به نکته موارد آن زودتر از آنچه فکر می کنید، بدنی سالم و ساخته شده را خواهید یافت , چنانچه برخی از موارد را فراموش کردید، نگران نباشید , تنها کار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذکور در این روش که در اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتکار نشان دهید , مطمئن باشید فردا نیز می توانید کوتاهی امروز را در مورد یک یادو نکته از موارد روش مذکور را تلافی بکنید , برنامه طرح شده شامل یک برنامه ریزی مشخص ۲۴ ساعته مربوط به روش آب کردن چربی و داشتن سلامت می باشد , رژیم درمانی ۷ صبح : پس از یک خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید , صبح خود را با نوشیدن ۱۲ اونس (هر ۸ اونس یک لیوان) آب آغاز کنید , نوشیدن آب در طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می کند , مصرف H2O نیز موجب افزایش تمرکز شما در فکر کردن و بهبود و روش عملکرد شما می شود , بنابراین زود بلند شده و آب فراوان بنوشید , 7:15 صبح:برای مدت ۳۰ دقیقه یک ورزش مناسب بدنسازی را انجام دهید , این انتخاب می تواند مربوط به یک وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد , یک تحقیق در سوئیس نشان داده است که چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می کنید تا اینکه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید , یک ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن شما را برای تمام روز قوی نگه دارد , رژیم درمانی ۸ صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبک، کربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف کنید , برای مثال املتی شامل ۳ سفیده تخم مرغ و یک زرده، یک لیوان کوچک آب پرتقال و یک کاسه کشمش با سوپ جو (Oatmeal) , تحقیقات به وضوح نشان داده اند کسانی که یک صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می کنند، از دیدگاه علمی چربی کمتری در بدن خود پرورش می دهند , نیز مشخص شده است که مواد خوراکی قندی یا شکر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانمارکی، تنها موجب بروز احساس خستگی و کسالت در شما در طول روز خواهند شد , مصرف دوز مناسبی از پروتئین موجب خواهد شد که قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد , از مولتی ویتامین که شامل آنتی اکسیدان هایی مانند: ویتامین C،ویتامین E و سلنیوم است،در مواردی که تحت رژیم هستید، می توانید استفاده کنید , اگر مایل باشید، می توانید از یک فنجان قهوه از صافی رد شده بدون شیر چربی دار استفاده کنید , ولی از یک دستگاه سازنده کاپوچینو یا پرس های مخصوص آن که فرانسوی هستند، استفاده نکنید، چرا که موجب خواهند شد، ترکیبات روغن غنی از کلسترول از آن تراوش کرده و وارد بدن شما شوند، بهتر از آن مصرف یک فنجان چای سبز است , تحقیقات سوئیسی نشان داده است که چای سبز دارای ترکیبات کافئین و مواد شیمیایی به نام Catechin- Polyphenols (پلی فنل های کائچین) موجب یک تقویت سبک در متابولیسم بدن می شوند , در نتیجه، بدن شما کالری بیشتر و درصد بیشتری از چربی ها را می سوزاند , از طرف دیگر این مواد شیمیایی دارای ترکیبات آنتی اکسیدان قوی هستند که باعث به حداقل رسیدن مقدار رادیکال های آزاد صدمه زننده ای می شوند که در اثر تمرینات ورزشی حاصل می شوند , از طرف دیگر، ترکیبات کافئین چای سبز بسیار کمتر از همان مقدار قهوه می باشند , در هر صورت چه همراه با قهوه و چه همراه با چای، نوشیدن یک لیوان دیگر آب را فراموش نکنید , رژیم درمانی ۱۰ صبح: زمان استراحت و نوشیدن قهوه , مخصوصاً اگر شغل شما پشت میز نشینی است، در اطراف قدم زده و حرکات کششی انجام دهید , یکذ سیب به همراه کمی کره پسته شام یا بادام کاملاً طبیعی بخورید و تا به عنوان یک خوراک کم کالری و مقوی به همراه مصرف سایر مواد فیبری و پروتئین دار بدن شما را تقویت کند , این وعده سبک و کم کالری موجب خواهد شد تا زمان ناهار سطح انرژی و قند خون بدن شما درصد نرمال باقی بماند , نیز عمل متابولیسم را از کند وآهسته شدن محافظت می کند که موجب کم شدن مستمر چربی خواهد شد , فنجان دیگری چای سبز ترکیبات کافئین سلامت کننده بدن را تقویت می کند , رژیم درمانی ۱۲:۳۰بعد از ظهر: برای غذا خوردن اقدام کنید , غذای خود را با یک سوپ سبک (بدون خامه یا چربی زیاد) آغاز کنید که یک ماده غذایی پرحجم بوده موجب خواهد شد، اکثر افراد احساس کامل خوردن و تکمیل بودن بکنند , در مطالعه ای که در دانشگاه Penn state انجام شد، نشان داده شد که افرادی که غذای خود را با سوپ برنج و مرغ آغاز می کنند ۱۰۰ کالری کمتری از آنهایی که سایر پیش غذاها را مصرف می کنند، دریافت می کنند , یک وعده ناهاری مناسب و عالی می تواند سوپ به همراه مرغ، لوبیا، سبزیجات و پنیر کم چربی باشد , لوبیا یک منبع غذایی کاهش دهنده تقریبی وزن می باشد , آنها از جذب چربی جلوگیری کرده، کلسترول خون را کاهش داده و احساس سیر شدن و کامل بودن غذا را بوجود می آورند , همچنین شامل آنتی اکسیدان ها انواع ویتامین B و مواد معدنی می باشند , جداْ از مصرف چیپس های سرخ شده مضر که معمولاً کنار غذا و همراه با آن مصرف می کنند، پرهیز کنید , رژیم درمانی ۳ بعداز ظهر: طبیعی است که ممکن است در هنگام بعد از ظهر کاهش سطوح انرژی در بدن پدید آید , ولی باید دانست که مصرف یک وعده نشاسته دار، آن را بدتر خواهد کرد , به جای آن می توان از یک اونس دانه های روغنی (گردو و فندوق بادام و , , ) بدون نمک استفاده کرد این دانه ها سرشار از پروتئین هستند و نیز چربی سالم را دارا هستند , نیز به شما کمک می کنند، بدون احساس خواب آلودگی کار را دنبال کنید , مطالعه انجام شده در دانشگاه Purdue نشان داد که خوردن دانه های روغنی مخصوصاً بادام زمینی به مردم کمک می کند تا احساس سیری را همراه داشته باشند و بهد علاوه ماهیچه های عضلانی بهتری نسبت به دیگران کسب کنید , رژیم درمانی ۵:۲۵ بعداز ظهر: تنفس عمیق کرده و با نوشیدن یک نوشیدنی ورزش غنی از نظر ترکیبات هیدرات کربن بدن خود را تقویت کنید , پس از کار، به یک باشگاه ورزشی برای انجام یک جلسه Weighlifting مراجعه کنید , این ورزش موجب مصرف کالری ها،افزایش متابولیسم بدن و کمک به ماهیچه ها در جذب کالری های اضافی برای هر چه حجیم تر شدن و قوی تر شدن می شود , تنها ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ورزش مذکور برای ۳ بار در هفته در ابتدا برای شما کفایت می کند تا بدنتان به شکل مناسب و مطلوب شما در آید و چنانچه ورزش نمی کنید و مراجعه به باشگاه ندارید، تنها همان ورزش منظم مربوط به کم کردن وزن خود را پیگیری کنید , تا البته نه به اندازه ورزش باشگاهی ولی به حد نیاز شما موجب تحریک متابولیسم بدنتان شده و به رشد ماهیچه ها و عضلات کمک کند حجم فراوان و مناسبی آب بنوشید , نیز بعد از گذشت نیم ساعت از ورزش خود، یک وعده سرشار از پروتئین و هیدرات کربن مصرف کنید تا انرژی لازم راتامین کند , این کار کمکی برای بدن شما در مصرف مواد غذایی مورد نیاز و جذب ماکزیمم آنها می باشد که موجب می شود بتوانید در کنار ورزش و سلامت، عضلات خوبی را نیز پرورش دهید , رژیم درمانی ۷:۳۰ عصر: برای شام، ۲۰۰ تا ۲۵۰ گرم ماهی سرخ شده، یک غذای سرشار از مواد پروتئینی با کیفیت بالا و اسیدهای چرب را به کار ببرید که به قلب شما و جلوگیری از التهابات و انسداد در رگ ها کمک فراوانی می کند , وعده مناسب و حجیمی از سبزیجات را در کنار سالاد با ترکیبات کم چرب و شامل کلم بروکلی، و نصف سیب زمینی شیرین و سایر ترکیبات مصرف کنید، تا به این وسیله فیبرهای مورد نیاز بدنتان را از طریق سبزیجات جذب کنید , نان و Pasta مصرف کنید همچنین، تا زمانی که حس سیری کامل نداشتید، از غذا دست بکشید , بعنی به محض احساس کامل شدن فراموش کنید که مادرتان در مورد پاک کردن بشقاب غذا چه چیزهایی گفته است , رژیم درمانی ۱۰ شب: اگر از جمله کسانی هستید که قبل از خواب دوست دارند چیزی بخورند، یک فنجان شیر بدون چربی یا ماست کم شکر مصرف کنید , حقه «شیرگرم» برای خواباندن بسیاری از مردم، کارایی دارد , چرا که پروتئین و کلسیم هر دو طبق تحقیقات به عنوان عامل «خواب آور» شناخته شده اند , تحقیقات مواد غذایی در دانشگاه Tennesses نشان داد که مردانی که مواد غذایی سرشار از کلسیم مصرف می کنند , بسیار کمتر از مردان دیگر در معرض چاق شدن مفرط قرار دارند , چرا که مواد معدنی موجب کم شدن مقدار سطوح هورمون های کاهش دهنده شکست چربی می شوند , پس چربی ها راحت تر در فقدان هورمون ها شکسته شده و چاقی کمتر ایجاد خواهد شد , رژیم درمانی ۱۰:۳۰ شب: برای داشتن یک خواب خوب دیگر به رختخواب بروید , چرا که سیستم endorcine هورمون های تنظیم کننده چربی را در طول خواب تولید کرده و موجب رشد بیشتر عضلات و تحت کنترل داشتن وزن بدن می شود , راحت و آسوده بخوابید تا در مورد سلامت هر چه بیشتر، عضلات قوی تر و بدن زیباتر خواب ببینید و از آن لذت ببرید , منبع:iran-forum , ir رژیم درمانی مطالب مرتبط چگونه لاغر شویمدرمان کبد چرب چگونه لاغر شویممدل لباس عروس ایرانی ۲۰۱۵ چگونه لاغر شویممدل کت و شلوار مردانه ۲۰۱۵ | مدل کت و شلوار مردانه ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویمحسادت بین زن و شوهر | رابطه زناشویی چگونه لاغر شویمپیشنهاد مدل ساعت برای سال ۲۰۱۵ | مدل ساعت ۲۰۱۵ چگونه لاغر شویممدل شال و روسری ۲۰۱۵ | مدل شال و روسری ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویمپیشنهاد مدل پالتو برای سال ۲۰۱۵ | مدل پالتو ۲۰۱۵ چگونه لاغر شویممدل کت و پالتو دخترانه ۲۰۱۵ | مدل کت و پالتو دخترانه ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویمپیشنهاد مدل پالتو برای سال ۹۴ | مدل پالتو ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویممدل پالتو رنگ سال ۲۰۱۵ | مدل پالتو رنگ سال ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویممدل ساعت دخترانه ۲۰۱۵ | مدل ساعت چگونه لاغر شویمپیشنهاد مدل ساعت برای سال ۱۳۹۴ | مدل ساعت ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویمشخصیت شناسی نوع اتومبیل چگونه لاغر شویمجدیدترین مدل رنگ مو ۲۰۱۵ چگونه لاغر شویممدل ساعت دخترانه ۱۳۹۴ | مدل ساعت چگونه لاغر شویمپیشنهاد مدل شینیون برای سال ۲۰۱۵ | مدل شینیون چگونه لاغر شویممدل ساعت مردانه ۲۰۱۵ | مدل ساعت چگونه لاغر شویمشخصیت شناسی نوع لباس چگونه لاغر شویممدل نیم پوت های پاشنه دار ۲۰۱۴ | مدل نیم پوت ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویممدل بوت دخترانه ۲۰۱۵ | مدل کفش ۲۰۱۵ چگونه لاغر شویممدل مو ۲۰۱۵ | مدل مو ۱۳۹۴ چگونه لاغر شویممتن و اس ام اس عاشقانه غمگین مهر ۹۳ چگونه لاغر شویمعکس های جدید ویکتوریا جاستیس + بیوگرافی ویکتوریا جاستیس ۲۰۱۵ چگونه لاغر شویممدل شینیون مو ۲۰۱۵ | مدل مو چگونه لاغر شویمتست روانشناسی ازدواج کردن چگونه لاغر شویمتست روانشناسی نوع شخصیت چگونه لاغر شویممدل ساعت مردانه ۱۳۹۴ | مدل ساعت چگونه لاغر شویمعکس عاشقانه فانتزی محصولات سایت روزگار روزگار ارسال نظر نام شما : ایمیل : متن و پیام شما :  روزگار آرایش و زیبایی آرایش صورت آرایش مو سلامت مو مدل ناخن آشپزی و تغذیه آموزش انواع غذاها آموزش شیرینی پزی اخبار اخبار اقتصادی و بازگانی اخبار بین المللی اخبار جامعه اخبار حوادث اخبار سیاست خارجی اخبار سیاسی اخبار علمی و آموزشی اخبار فرهنگی و هنری اخبار ورزشی اخبار کنکور و دانشگاه اخبار گوناگون تیتر روزنامه ها اسرار خانه داری شستشو ، نظافت ، لکه گیری مهارتهای زندگی هنر در خانه بیوگرافی دنیای مد اخبار مد و ستاره ها دکوراسیون ست لباس طلا و جواهرات مد و مدگرایی مدل ساعت و عینک آفتابی مدل شال و روسری مدل شینیون مدل لباس مدل لباس بچه گانه مدل لباس شب مدل لباس عروس مدل لباس مجلسی مدل لباس مردانه مدل لباس نامزدی مدل مانتو مدل مو مدل پالتو مدل کفش مدل کیف روان شناسی تست روانشناسی روانشناسی زناشویی روانشناسی کودکان مشاوره خانواده زناشویی دانستنیهای جنسی دانستنیهای قبل از ازدواج سرگرمی اس ام اس تبریک تولد اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس عاشقانه بازی محلی حکایت خواندنی و دیدنی داستانهای خواندنی دنیای بازیگران رمان ضرب المثل عکس بازیگران عکس خنده دار عکس عاشقانه عکس های فيلم و سريال فال و طالع بینی متن عاشقانه مطالب طنز و خنده دار معما و تست هوش کارت پستال و تصاویر متحرک کاریکاتور گالری عکس سلامت ایدز و اعتیاد بهداشت بانوان بهداشت کودکان بیماری و راه درمان تغذیه سالم داروهای گیاهی و طب سنتی رژیم درمانی ورزش درمانی پیشگیری بهتر از درمان علمی گزارش علمی فرهنگ هنر دانلود آهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود سریال دانلود فیلم هنر و هنرمند قیمتها در بازار قیمت خودرو ورزش زیبایی اندام کامپیوتر و اینترنت ترفندهای کامپیوتری موبایل ، لپ تاپ و تبلت گردشگری عجایب گردشگری روزگار پیامک تبریک تولد جدیدترین عکس های تیلور سویفت Taylor Swift در سال ۲۰۱۵ بازی محلی استان خراسان مدل رنگ مو زنانه سال ۲۰۱۵ سری اول عوارض مصرف الکل جدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن جدید ۲۰۱۵ – ۹۴ دانلود تیتراژ سریال فاطما گل عکس های جدید لیو تایلر Liv Tyler + بیوگرافی لیو تایلر ۲۰۱۵ ضرب المثل نقل کفر ، کفر نیست مدل دکوراسیون مبلمان منزل عکس های جدید شقایق ثامن + بیوگرافی شقایق ثامن عکس های جدید علی ضیا + بیوگرافی علی ضیا عکس های میشا بارتون mischa barton + بیوگرافی میشا بارتون ۲۰۱۵ سری جدید مدل مانتو و پالتو دخترانه ۲۰۱۵ برند ایرانی آنا – Anna بیوگرافی سلنا گومز + عکس های جدید سلنا گومز سری ۲ عکس های جدید جنیفر لوپز + بیوگرافی جنیفر لوپز ۲۰۱۵ عکس های جدید و شخصی شیرین صمدی + بیوگرافی شیرین صمدی جدیدترین مدل پالتو های زنانه و دخترانه ۲۰۱۵ ترول های جدید و خنده دار ۲۰۱۵ مدل مانتو دخترانه ۱۳۹۴ + مدل مانتو مدل مانتو رنگ سال ۲۰۱۵ مدل لباس عروس ۲۰۱۵ | مدل لباس عروس ۱۳۹۴ ویروس کرونا در ایران سری جدید مدل مانتو و پالتو دخترانه برند ایرانی آی تک – I Tak جدیدترین مدل شلوار لی زنانه ۲۰۱۵ راهنمای خرید و انتخاب لباس نارنجی شیکترین مدل لاک ناخن دخترانه ۹۴ – ۲۰۱۵ سری دوم پاسخ مهراب قاسم‌خانی درباره سفر به برزیل عکس های جدید الکسیس تگزاس + بیوگرافی الکسیس تگزاس مدل لباس عروس ۲۰۱۵ بیوگرافی سلنا گومز + جدیدترین عکس های سلنا گومز در سال ۲۰۱۵ Selena Gomez سری جدید مدل پرده های شیک منزل ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ عکس و بیوگرافی سامان ارسطو بازیگر زن تغیر جنسیت ایرانی جوک های جدید و خنده دار عکس های جدید دوتزن کروس + بیوگرافی دوتزن کروس ۲۰۱۵ عکس های شخصی اینستاگرامی حنانه احدی + بیوگرافی حنانه احدی عکس های جدید و شخصی مهناز افشار + بیوگرافی مهناز افشار جدیدترین عکس های جاستین بیبر ۲۰۱۵ + بیوگرافی کامل جاستین بیبر مدل شال و روسری ۲۰۱۵ عکس های جدید جنیفرکانلی + بیوگرافی جنیفرکانلی ۲۰۱۵ جدیدترین مدل های روسری برند ترکیه ای Karaca Esarp سال ۲۰۱۵ عکس های جدید و شخصی ارسلان قاسمی + بیوگرافی ارسلان قاسمی مدل مایو های زنانه ۲۰۱۵ + مدل مایو مدل لباس عروس ایرانی ۲۰۱۵ جدیدترین مدل لباس مردانه و مدل پالتو مردانه ۲۰۱۵ برند Ralph Lauren عکس های سریال سیگنال موجود است + پشت صحنه سیگنال موجود است دانلود آهنگ بیا که بریم به مزار ملا ممد جان بیوگرافی و عکس های جدید شاهزاده یانگ میونگ بازیگر سریال خورشید و ماه عکس دختران زیبا خارجی جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۵ جوک جدید مدل عینک آفتابی زنانه ۲۰۱۵ عکس های جدیدی و شخصی عباس غزالی + بیوگرافی عباس غزالی جدیدترین مدل ست لباس زمستانی ۲۰۱۵ دکوراسیون آشپزخانه سری دوم مدل کت زنانه و مدل پالتو زنانه و دخترانه ۲۰۱۵ شیکترین مدل لباس عروس سال ۲۰۱۵ – ۹۴ سری هفتم عکس های جدید و شخصی مهسا کامیابی + بیوگرافی مهسا کامیابی عکی و بیوگرافی الهه فرشچی بازیگر نقش بیتا سریال همه چیز آنجاست دانلود آهنگ های جدید رضا نامی بازیگر نقش پرهام سریال سیگنال موجود است اسفند ۱۳۹۳ بهمن ۱۳۹۳ دی ۱۳۹۳ آذر ۱۳۹۳ آبان ۱۳۹۳ مهر ۱۳۹۳ شهریور ۱۳۹۳ مرداد ۱۳۹۳ تیر ۱۳۹۳ خرداد ۱۳۹۳   توضیحات سایت ابر برچسب ها استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است , این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد , مانتو اروپایی مدل مانتو اسپورت مدل مدل مانتو و روسری ست مانتو با ساپورت مدل مو پسرانه وجدیدترین مدل مو model manto مدل مانتو 94 مدل مو دخترانه مدل مانتو سبز مانتو اریکا مدل لباس مجلسی مانتو مدل لباس عروس مانتو سندس مدل مانتو ۹۴ مدل مانتو ۲۰۱۵ مدل مو مدل مانتو 2015 مدل مانتو صفحات جانبی اللــهم صــل علــي محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم Feed Rss Atom Sitemap Tags Google , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو